zaman muda

zaman muda

Sunday 15 January 2012

Kenapa?

Assalammulaikum....

Hye kwan2 yg mengenali diri ini...Lusa dah nak balik kg tp lum lg kg la..balik kuantan dulu sebab sepupu ajak g rumah dia..Kenala g juga...Sebab dah lama tak pergi kan?G rumah dia pun time tu dia kecik lagi dan umur aku bru 7tahun..lama jugala aku tak g rumah dia..Rumah aku dia g je tiap kali musim raya..Nak wtcmne transpot takde...hehheeh...

Sebenarnya bukan ini yg aku nak ceritakan..Nie pasal kisah cinta aku..Walaupun sekarang aku dah ada pakwe baru yg muda 4tahun dari aku..Aku tak pernah lupakan dia yg sebaya dengan pkwe aku juga..Entahla..kenapa aku tak pernah lupakan dia..Aku dah lama tak kawan dengan dia sebab dia benci sangat2 kat aku nie..Tapi aku hari2 mesej dia..kalu dia serabut sangat2 dengan aku,barula dia balas mesej aku.Tapi mesej bukan care baikpun tapi mesej maki2..nie ayat dia..."dop malu mu..kes mu aku hidup dop senang..tobak pun"...hahahah..byk lagi ayat maki hamun dia tapi aku letak 1 tu je..Kalu dia terbaca blog aku nie...alamak kena sound pulak la aku dengan nya..

Tapi aku suka buat dia marah..sebab aku suka tgok dia marah..cam comel je muka dia..Kalau tengok baik2,dia tak hndsme pun..pakwe aku sendiri pun tak hndsme juga..Tapi semua 2 tak penting..yg penting hati..Kalau dia nk main2kn kite..apa lagi kite leh buat melainkan terima je hakikat...ya,dia memang main2kn aku...mendekati aku kerana 1 niat je..tak perlula bagitahu kat cnie apa niat 2..biarla aku dengan dia je yg tahu niat itu..tapi syg seribu kali syg..dia dh tak suka aku,benci sgt2 kat aku...Sampai bilakah dia nk terus membenciku,memarahiku..Bila la hati dia nak lembut dengan aku nie.Tapi aku nak sangat2 kawan dengan dia..tapi cmne caranya...

okay Wassalam:-)

2 comments: