zaman muda

zaman muda

Wednesday 22 February 2012

Aku suka Dia....:-)







Assalamualaikum...

Kenapa dia dihati aku sekarang sedangkan dia bukan untukku.Kenapa aku jatuh cinta dengan nya sedangkan aku tak layak dengan dia.Kenapa aku fikirkan dia sampai terbawa2 dalam mimpi sedangkan aku dengannya bagai enggang dengan pipit.Kenapa hati aku terus tertutup untuk orang lain dan menerima dia dalam hati aku..OH Johan Arrif As'ari yang memang bukan untukku..heheheheh...Diala artis kegemaran aku sekarang selepas kedua2 artis kesayangan aku iaitu Achik spin dan Izwan pilus telah menjadi arwah.Aku sudah tiada artis lain yang aku suka selain mereka berdua.kedua2nya yg pernah aku hntr surat dan minta biodata dan diorg berdua juga balas suratku masa zaman sekolah dulu..Sampai skrg aku simpan lg.Kehadiran Johan sebagai penganti diorang.Kelakar gila kalau orang baca blog aku nie cam budak2 kan?Tapi biarla,Blog akukan...hahahahah..Kalau rindu kat johan tgok gmbr nye sambil layan lagu awi rafael bukankah aku tema pelangi kasih..huhuhu..Apa2 ajela kn?

~ok wassalam~

No comments:

Post a Comment