zaman muda

zaman muda

Thursday 1 March 2012

Rindukah aku?

~Assalammualaikum....~

Tiada apa yang harus aku katakan..cume tiba2 je aku rindukan dia.Sampai bilakah dia akan membenciku.Tiap saat tiap detik aku teringatkan dia.Kenangan lalu tidak dapat aku lupakan.Kenapa aku tidak boleh lupakan kenangan bersama dengannya dulu saat mula2 aku mengenali dirinya.Walaupun dah tiada cinta untuk dia tapi aku memang berharap sangat2 dapat berkawan dengannya seperti dulu.Sekarang dia cam sedang berbahagia dengan seseorang.Mybe awek baru dia kot tapi biarla..aku tumpang bahagia.Aku tak jelespun tapi aku tetap doakan dia bahagia dengan aweknya itu sampai akhir hayat.Entah sampai bila aku harus fikirkan dia sedangkan dia dah benci sangat2 kat aku nie.Nampaknya hati aku dah tertutup untuk mana2 lelaki.Entah sampai bila juga aku harus menyintai Johan Arrif yang ditakdirkan bukan untuk aku.Hanya Tuhan saja yang tahu kan?Redha dan pasrah jela kan?huhuhu..


 ...heehehe...

~Wassalam...~

No comments:

Post a Comment