zaman muda

zaman muda

Tuesday 30 July 2013

Kenangan di UPM

Assalam....
Rindunya aku kat UPM serdang...Aku pernah sambung bacelor sains komputer rangkaian pada bulan 7.2010..tapi pada 3.12.2012 tahun ketiga semester lima,aku mengambil keputusan untuk berhenti..Banyak masalah aku sepajang aku berada di UPM..masalah belajar,masalah dengan lacturer,masalah kawan2,kewangan dan macam2 lagi.Memang tention sangat2 rasa..

Ni masa sambut bzday kwn baikku..
Bila fikir balik,mmg syg sgt2 sebab b'henti belajar sedangkan result aku masih lagi lulus belum failed dan gagal berhenti..Tapi apakan daya aku tak kuat time tu..Banyak sangat kenangan manis dan pahit sepanjang berada di UPM..Paling aku rindu adalah Kolej Canselor(KC)..Rasa bangga sangat jadi warga KC ni..Paling best bila ada aktiviti kolej..heheheheh..
  
 ni masa aktiviti KC..kelakar je tgok...
Apabila tibanya waktu cuti...memang jalan2la jawabnya dengan kawan2..Pergi mines karaoke,shopping,tengok wayang.Tapi paling aku suka karaoke la...May,search,awie,slam dan lagu2 jiwang2 zaman 90-an mmg aku lyn habis r..Yang penting lagu lelaki je..Lagu perempuan,aku memang takleh nyanyi,rasa sumbang sangat2..huhuhu...Selain tu kami pergi shopping kat SOGO,Mild valey,kat Jalan Tar dan KLCC..Tapi aku bukan shopping sangatpun.Sebab aku lagi suka jalan2 je,tengok2 pemandangan..heheheh...




steamboat shah alam,kat bukit ampang,boling dan karoake katmines...hehehehe

kelakar tengok gambar2 ni..huhuhu
Bila tiba study week..mula la keluar dengan kawan2 pergi steamboat,I-city...huhuhu...Mmmg kitaorang suka jalan.Bila ingat semua ni,mmg rasa rindu sangat2lah..Kalau ada aktiviti luar seperti aktiviti UPM dan kolej,mmg kitaorang joinla...macam jadi urusetia anak2 Pagoh,Karnival Kompang kat..berjalan dengan selamat di dataran merdeka,KARISMA dan lain2 lagi...







 














ni masa g kat RTM,kat dataran merdeka..huhuhu


 Mmg aku rindu sangat2 kawan aku dan UPM..Love u all..heheheh 
 
Wassalam

No comments:

Post a Comment