zaman muda

zaman muda

Friday 7 November 2014

Asz1994

Assalammualaikum...

Sudah lama rasanya tak update pasal kisah cinta kn?hehehehe..camne nk mula enh?

Perkenalan ini terlalu singkat..Aku kenal dia dalam wechat je pada 2.11.2014..memang singkat kn masa perkenalan kami.Nama dia pgl Asz je..umur 20tahun,asal bintulu sarawak..keturunan melanau dan kacukan german.Pahtu dia baru sambung study kat UMT bidang maritin semester 1..hehehe

Ceritanya, dia yang add aku dulu nak berkenalanla, nak jadi pakwe akula dan ajak aku couple..Siap merayu2 lg kat aku.Memang kelakar..Pada awalnya memang aku tolak sebab dia muda 8tahun dari aku..umur aku 27, dia pulak 20..memang jauh bezala..Kalau nak tunggu dia kahwin dengan aku, memang jadi anak dara tuala aku..sebab masa dia habis study, umur aku dah 32tahun..

Kerana aku suka dan selesa kawan dengan dia, akhirnya aku tewas..aku jatuh hati juga dekat dia dan terima dia..Yela sebab baru kenal kn, mungkin banyak dugaan..dan aku paling takut kalau di tipu.Orang lelaki sekarang bukan boleh dipercayai sangat kn?Mungkin awal2 je kata sayang cinta, terima seadanya..Last2 tinggal camtu je.Yang tu aku tak tahu nak katala..Kalau takde jodoh nak watcmne kn?Memang dah nasib akula kot "Cinta Bertepuk Sebelah Tangan"..huhuhu

Pertama kali aku jumpa dia pada 6.11.2014 jam 1 tengahari..Time tu kebetulan aku nak g cimb utk kuarkan duit dari ASB sebab kat UMT je ada cimb.Aku sanggup jalan kaki dr Unisza ke UMT.mmg jauh giler..Bila dah sampai,frust giler rasa sbb ASB takde kat situ. Last aku tunggula dia sampai dia habis kelas.

Tapi mula2 jumpa mmg kelakar..Aku asyk tersenyum sorang2 tiap kali teringat peristiwa tu..Apa tak nya, dia jalan terus je,nak g mana tak tahu..cam gaduh je..pahtu kat tangan main handphone..bukan nk ajak aku minum,mkn2 ke..ada ke patut suruh aku mkn sorang2..Last memag tak makan dan minum apa2..Aku jumpa diapun kejap je..Walaupun sekejap tapi ia bermakna untuk aku..

OK Wassalam...


No comments:

Post a Comment