zaman muda

zaman muda

Sunday 30 October 2011

BERAPA LAMA AKU HARUS MENUNGGU

assalammualaikum....

hari nie rasa nak menaip je..yela tak tahu nak watpe?tiba2 je teringatkan sesuatu..nak kongsi cter kat kwn semuala kalau ada spe2 yg sudi nak membacanya walaupun tak best sangat..hu3...


Kisah nie dh lama b'lalu..dh 7 tahun kot..time zaman sekolah dulu..tapi sampai skrg aku igt kat dia.cmne nk lupa,klu tiap2 tahun asyik jumpa muka yg seakan2 cam muka dia je..tapi kalau nk thu muka dia camne,kalau korang igt cter thailand yg pernah d'siarkan pada tahun 2005 tv3 tajuk "The Gentlemen" muka dia sebijik cam hero cter 2..he3..
 Sambung lg cternya..mse aku knl dia,dia bru msuk sekolah yg sama dgn aku 2..dalam bulan 9.2004.kira,dia tingkatan 4 dan aku pulak tingkatan 5..aku sempat tgok dia selama 2bulan je..sedih rsa sebab aku dh nk tamat sekolah.tapi yg aku igt,dia selalu lepak sorang2 kat koridor class dia wktu pagi.tapi aku tgok dia dr jauh je.time 2 dia tak perasanpun.tapi lama2 aku jd suka tgok dia dan lama2 dia suka lepak kat koridor class aku.maknenya class aku dan dia b'sebelahan jela..dan makin lama juga aku jd jatuh hati kat dia..kadang2 aku jadi perasan sendri..aku jln dia tgok,aku t'sangkut kain dia tgok,aku borak2 dgn kwn akupun dia tgok..apasal mamat nie tgok2,ke dia syok kt kt aku...he3..

Pada 1 hari,aku beranikan diri utk melihatnya..jarak aku dgn dia mmg xjauh r..aku renung dia tajam2 sampai dia perasan..time 2 muka aku dh merah2 sbb menahan malu..he3..esokkan aku tgok dia lg sampai kami sama2 main tentang mata..huhuhuhu..selepas itu yg sedihnya class dia kena pindah kat bawah sebab dia ada ujian akhir tahun.tapi esokkan 2 igtkn dia lepak bawah je rupanya masih lg melepak kat koridor b'hmpiran class aku.tapi selepas itu,aku mengambil peluang utk tahu namanya.time 2 aku baru je sampai sekolah.ph2 kwn aku panggil aku.aku nie igtkn kawan aku nk tnjukla nama bdk 2 kat aku dan aku tgokla kot2 ada nama dia kat pintu class dia..tapi kantoi,aku tak perasan dia ada d'sebelah ku dan melihat gelagatku.pahtu dia lari turun ke bawah dan masih melihatku dari bawah cam menahan malu je..adehh t'lepasla peluang aku time 2 utk mgenali dia.sedih gler..
Tapi aku sebenarnya dh jatuh cnta dgn dia time 2..memang sukar r nk lupa..sbb aku xsempat bgthu dia yg aku suka kat dia..yela dulu aku takut dgn lelaki dan malu sgt2 dengan lelaki...akhirnya frust g2 je..sbb aku tak tahu namanya..sampai sekarang aku tak pernah lupakan dia..7tahun aku mengharap dan menunggu nya.tp syg aku tak tahu dia d'mana sekarang..entah2 dh khwin dah..muka dia pun aku dh tak tahu camne..sbb setiap org akan berubah bila mereka makin dewasa..kalau jumpa kat tepi2 jalan ke,confirm dh tak igt..heheheeh..tapi aku tetap menunggunya,entah sampai bila aku tak tahula..tapi harapan aku,aku nk sgt2 jumpa dia.
~SELAMAT MEMBACA..HE3..~

No comments:

Post a Comment