zaman muda

zaman muda

Monday 10 October 2011

Penantian Yang Tak Pasti..

        Tajuk kali ini pulak agak sedih jugala...tapi lebih kurang cam syok sendiri juga..hehehe...Cerita nie bermula lepas aku tamat SPM..aku dapat tawaran belajar kat Kuala Terengganu ambik sijil Kemahiran je..2 firstime aku duk hostel..mse mula2 sampai c2 aku dh minat dengan sorang laki ni bdk class aku..namanya Roslan.kalu tengok paras rupa tak handsome pun dia..tapi dia baik sangat2la..time 2 jugala aku belajar bercakap dengan orang laki wlupun tak banyak yang keluar dari mulut nie..ibarat tanya sepatah,jawab sepatah..tanya banyakpun,tetap jawab sepatah juga..so,aku minat r kat dia nie..tengok je dia dari jauh..tapi dia tak tahu aku suka dia..masa kena g kem belia remaja,aku terkena demam chickenpap..eja cmne tak tahu..lantak r..janji orang paham..pahtu banyak aktiviti yang aku tak dapat join..tapi diala orang yang paling ambik berat pasal aku time 2..tapi bila dah habis kem 2,aku tengok dia tak layan aku.aku berfikir juga kenapa tiba2 dia bersikap cam2..bila aku tanya kawan2 aku,rupa2nya dia cakap aku sombong..yela sebab aku jenis tak banyak cakap.pah2 pulak dia lelaki pertama yang cakap dengan aku..sedihnye...selepas 2,ada sorang kawan aku nie baru masuk belajar dan 1 class dengan aku...dia dah ada pakwe dah sebenarnya..entah camne si Roslan tadi minat kat dia.pah2 Roslan ni tak tahu pun kawan aku 2 dah ada pakwe.yela kawan aku nie jenis mudah mesra dengan orang,2 pasal la Roslan nie suka kat dia..di saat2 kawan aku nak jupe dia,akula orang yg kawan aku ajak teman..aku tgok jela dia bermesra2 dengan kawan aku 2...dalam hati ini frust gler r..pah2,bila dah balik 2 aku nangis tak henti2..smpai kwn aku yg tak rapat dengan aku leh cakap,padam muka aku sebab tak luah,tak pasal2 dapat kat kawan sendiri..pedih gler dengar ayat 2..tapi last sekali kawan aku 2 ptus juga dengan dia sebab kawan aku dh trus trang kt dia yang dia dh ada pkwe..aku ingat dia akan pandang aku semula,adehhhh...dapat perempuan lain plak..melepasla sudah...
tapi semua tu hanya tinggal kenangan je...diapun tak tahu ada d'mana..tapi dengar cter mase thun 2006 dari kawan aku,dia dh jadi arwah sebab bunuh diri akibat tekanan..rasa cam tak percaya..orang sebaik dia yg tak pernah tinggal solat buat perkara cmtu...ermm..biarla..nak watcmne kn?k...harap2 kamu suka membacanya..he3...

No comments:

Post a Comment