zaman muda

zaman muda

Monday 10 October 2011

Cinta Syok Sendiri...

Assalammualakum...
Ini kali pertama saya menulis blog...tajuk saya hari ini adalah "Cinta Syok Sendiri" atau kata lain cinta bertepuk sebelah tangan..kalau tepuk sebelah tangan,memang tak bunyila kan?Ini adalah berdasarkan pengalaman saya sendiri..nak cerita memang panjangla tapi saya akan cuba rigkaskan nya..saya nie seorang pendiam,tak banyak bercakap...lebih2 lagi dengan orang laki..saya nie takut giler nak cakap dengan orang laki,tak tahu kenapa..


Zaman sekolah dulu saya adala suka kat beberapa orang mamat nie..time 2 tingkatan 3..cinta pandang pertama katakan apala sangat..saya suka giler kat dia..tapi bukan paras rupanya,entah sayapun tak tahu kenapa..yela...time 2 dia tingkatan 5 dan class nya kat atas mengadap depan class saya..tiap kali cikgu takde,saya tengok r kat arah class dia,manela tahu kot2 dia keluar..bila dah keluar 2 saya tengok jela sampai tak berkelip mata nie..time 2 dia perasan ke tak,tak tahula..bila time rehat,saya tiba2 rasa nak g jalan2 round blok sekolah nie..biasanya saya duk dalam class je..bila time rehat 2 saya jalan r ditemani kawan aku..tiba2 jantung saya berdegup kencang,rupanya dia ada kat depan saya..saya tengok dia tepat pada matanya,tak berkelip langsung..tut2 selisih bahu je...begitula hari2 seterusnya sampaila aku jumpa yang lain pulak..tu sekadar minat dalam hati je..tak pernah luahpun pada dia..bila saya dh naik tingkatan 4,dia dh habis sekolah dan sampai sekarang saya tak tahu namanya...ini baru 1 cerita..tak masuk lagi cerita yang tingkatan 4,5 dan seterusnya lagi..tapi masalah sampai sekarang saya masih takut nak cakap dengan orang lelaki n suka syok sendiri..yela kalau diluahkan takut tak terbalas..so,pendam jela dalam hati..hehehe..ermmm..tamat kat cini jela dulu...ok

No comments:

Post a Comment