zaman muda

zaman muda

Tuesday 11 October 2011

"Pencarian Aku Penghibur Tentang Kisah Cinta "

Assalammualaikum...

KOMEN : Firstime knl Acik 16.9.2011..2 kali pertama kwn dgn Acik..time 2 xthu sangat pasal Acik nie..selepas beberapa hari kawan,Acik bagi link suruh baca dia punya Blog...mula2 baca,mmg tertarik sgt2..wah mmg jiwangla Acik nie..sampai terfikir cmne Acik leh buat semua nie..memang bagus sangat2 ..kata2nya ada yang sedih,hppy dan memberi pengajaranla..leh buat orang jatuh hati r...banyak kata2 hikmah yg saya dapat dari blog Acik 2..sampai khatam kot saya membacanya..katanya banyak mengajar saya erti kasih sayang cinta dan kehidupan yang sebenar.
Kalau diikutkan,saya ni tak adala sangat kisah2 cinta.kebanyakan syok sendiri je pendam dalam hati..kalau diikutkan mmg ramaila lelaki yang saya suka.kadang2 dengan artis pun saya leh jatuh cinta..artis 2 seperti arwah Acik spin,Izwan Pilus,Fahrin Ahmad,Tam Spider,Tomok..tapi yang paling minat gler2..arwah Acik..bila dpt tahu dia meninggal,mula2 tak rasa apa2 lagi..bila asyik belek majalah je..tiba2 rasa sedih sampai nangis g2..wah cam orang kehilangan suami pulak..mmg lucu r tika 2..kadang2 artis yg saya tak pernah minat langsung leh masuk dalam mimipi saya iaitu Erry Putra..entah camne dia leh masuk mimpi saya jadi kawan saya..huhuhu.. 
Nak cter psal syok sendri tapi tak tahu nak cter yg mana 1 sebab banyak kn?kadang2 dalam setahun,ada 4orang kot yang saya akan suka tapi tak bermakna nak bercinta dengan dia..sebab saya takut nak bercinta.kalau diluahkan,takut tak dibalas dan akhirnya diri sendri yang kecewa.
Ok,saya akan cter kisah yang masih baru lagi bermulanya saya masuk U..awal2 sem dah minat..dia fakulti yang sama dengan saya cume major je lain.nama dia Suf,muda dari saya 2..sebab dia nie suka senyum,2 pasal saya suka tapi sayangla...muka comel tapi erm..paham2la ya..xnk sebutla nanti ada yg terasa pulak..pah2 saya kawan dengan dia dalam fon je.mana sy dapat no fon dia?saya yg muka xmalu nie bg no saya kt facebook dia.ph2 kitaorang mesejla..tapi semua 2 tak tahan lama sebab tak tahula kenapa,mybe salah saya kot..
Selepas itu,masuk thun 2011 pulak.kenal la dgn sorang lelaki nie yg diberi nama Izohar umur dh 29 kerje pelayan@tukang masak cafe kolej saya nie je..mula2 tgok dr jauh je..kes dia suka sakat saya..last sekali tiba2 rasa minta kt dia..dia mmg tak hndsmepun tp entah cmne leh suka.Lepas tu,sy asyik lepak kt cafe je semata2 nak main mata dengan dia..mmg kelakar r..kerana nk thu sgt pasal dia,last sekali saya dengan muka tak malu minta no dia dengan kwn sekerjanya..seronok rasa.tapi semua 2 tak tahan lama sebab sekarang dia kerja kat lain dan agak bz la...So,hati kt diapun dh takde.
Paling last n masih baru lg r cter nie..kenal la dengan sorang laki nie pulak bernama...erm..RAHSIA..16.9.2011 adalah tarikh mula2 saya kawan dngan dia..mula2 kenal 2 mmg dh tertarik r dengan dia..dia xhndsme sgtpun tp okla..baik  sgt2 dan banyak menasihati saya dlam bab yg sy agak lemah.segala masalah yg bermain d'fikiran nie hilang cm2 je sejak kenal dia.kawan dengan dia,wat hati saya rasa tenang sangat2..memang suka sangat2la kwan dengan dia biarpun umur nya muda 3thun dari saya.mula2 kwn ok je...tanpa disedari,saya jatuh cinta dengan dia..tiba2 rindu,teringat je kat dia.kalau tido pun rasa senang je n mimpi kan dia lagi walaupun tak pernah jupe..tapi 1 hari saya telah membuat salah yg paling besar kat dia..mybe ye sakit hati sangat2 time 2..tapi smua 2 salah sy juga..kesilapan saya,meluahkan semua isi hati saya kat dia..sedih sangat2..yela...cinta syok sndri katakan..kerana keegoan saya 2 sebab ikutkn ht,kami gaduh..sehinggakan saya tak lena tdo sbb fikirkan dia dan salah sy kat dia..tapi nsb baik smua 2 xberpajangan kerana dia masih sudi maafkan saya.sekarang kami masih kawan cm biasa..pasal perasaan sy kat dia 2 biarla saya pendam sampai bila2..
~OK Selamat Membaca Ya~ 


     

2 comments:

  1. ermmm but pelik nape name lelaki izohar hahhhaha unixxxx

    ReplyDelete
  2. xthula wak...dia yg bgthu nama dia cm2...setiap thun pasti jupe nama seakan sama...azhar,izohar,izahar...he3

    ReplyDelete