zaman muda

zaman muda

Thursday 20 October 2011

Hati Ini Menangis Dan Terus Menangis

assalamualaikum...

Malam nie dah nk balik kampung..Tapi sebelum nk balik kg,nk tggal la sedikit cerita yg xbrp menarik pun..Semalam,aku bru je kehilangan orang yg aku sayang..kerana kesilapn aku sendiri,aku d'tinggalkan bg2 sahaja..hati aku masih sedih. makin d'fikir makin sakit..entah bila airmata ini mahu b'henti mengalir..tp semua 2 silap aku sendri sbb xpndai nk hiburkan hatinya..ya,siapala yg suka dengan ku yg sentiasa mesej pjg lebar yg entah pe2..aku hanya mmpu meluahkan melalui kata2 yg aku mencintai dia tapi terpulang padanya sebab aku tak pernah memaksanya utk menerima ku ini..kerana aku mmg xlayak utk nya..YA,tiada siapa yg percaya dengan kata2 cinta yg hnya setakat dlm mesej je.tp aku pasrah je dgn apa yg terjadi.kalau dia membaca blog ini, aku b'harap sgt2 dapat b'kwn dgn nya seperti dulu..setiap org takkan lari dr melakukan kesilapan..tapi aku tahu,yang aku terlalu banyak buat silap dgn nya sebab aku masih baru lg mgenali dia dan aku tak tahu apa yg dia suka dan apa yg dia tak suka..tapi inila prsaan aku yg aku rasa saat ini..yg hnya mmpu b'harap.bkn m'hrp cinta tp sahabat yg aku harapkan.aku xkisah kalau aku terpksa b'tepuk sebelah tgn je..tp aku terasa kehilangan sgt2..bg dia,aku mmg xpenting utknya tapi aku amat m'hargai dia..aku masih tidak dpt melupakan kesalahan aku t'hadapnya..mmg dia kata dia dh maafkn aku tapi kalu dia pergi cm2 je..2 b'mkna dia xpernah maafkan aku..aku masih lg sedih,masih lg menangis terkenangkn dia..aku rindu dia sgt2..bila aku teringatkn dia,aku akan baca mesej2 dia ketika masih lg baik dulu..tiap kali aku membacanya,airmata ini terus mgalir tak henti2..b'tapa susahnya utk aku melupakan dia dan menerima pemergian dia..sy dh tak tahu nak buat cmne lg.semuanya sudah terlambat,semuanya dh terjadi..tak mungkin dia akan merima ku lg...apa yg mampu sy ungkapkn...xkisahla dia nk percaya ataupun tak terpulang padanya sbb sy tak pernah paksa dia.. 
"AWAK MAAFKAN SAYA,SAYA TAK DAPAT NAK MELUPAKAN AWAK,SAYA RINDU AWAK SGT2,HATI SAYA SENTIASA MENANGIS TIAP KALI FIKIRKAN AWAK,SEDIH SGT2 AWAK."

No comments:

Post a Comment